Identyfikacja z celami i dobra współpraca

Historia FRoSTY

„Wielu pracowników natychmiast zaczęło organizować liczne grupy robocze i projektowe. Obecnie komunikują się na arenie międzynarodowej i współpracują nad dokumentami, bez konieczności uciekania się do biuletynów e-mail lub czasochłonnego wyszukiwania najbardziej istotnych i najnowszych wersji dokumentów”.
Andrea van Bezouwen
Intranet Coordinator, FRoSTA LLC

Zebranie wszystkich 1600 pracowników w wirtualnej lokalizacji, aby umożliwić im lepszą komunikację i bardziej efektywną pracę było dla nas dużym wyzwaniem. Nasza firma działa w sektorze produkcyjnym, tylko 1/3 pracowników ma dostęp do sieci za pomocą konta e-mail, co oznacza, że ​​2/3 naszych pracowników nie było wystarczająco poinformowanych.

Co więcej, ponieważ FRoSTA ma również kilka biur sprzedaży w innych krajach europejskich, chcieliśmy umożliwić naszym pracownikom w tych lokalizacjach tę samą możliwość bycia dobrze poinformowanym, dołączenia do dyskusji i codziennego udziału w tych działaniach.

Zdaliśmy sobie sprawę, że najlepszym sposobem na ułatwienie tej komunikacji będzie aplikacja mobilna. Aplikacja Bitrix24 została udostępniona wszystkim pracownikom do pobrania i wykorzystania przez zalogowanie się na swoich osobistych urządzeniach mobilnych.

woman-hand-desk-office

Nasze cele można krótko podsumować w następujący sposób:

Udostępnienie informacji wszystkim pracownikom

Poprawienie komunikacji

Umożliwienie współpracy bez granic w łatwo zorganizowanych wirtualnych przestrzeniach roboczych.

Od początku kwietnia 2015 r. moi współpracownicy korzystają z platformy opartej na Bitrix24, która nosi chwytliwą i niezapomnianą nazwę myFRoSTA! Aplikacja działa jak Facebook. Jest łatwa w użyciu, co zachęca większość pracowników do komentowania lub lajkowania treści. Platforma jest szczególnie przydatne do przeglądania wiadomości o najnowszych trendach w przemyśle mrożonej żywności. Wiadomości są wysyłane do wszystkich pracowników (większość z nich chce być informowana) podczas porannej kawy. myFRoSTA! dostarcza informacje dostosowane wyłącznie do naszej firmy i naszej branży.

Więcej szczegółów

pexels-photo-1181233

Trochę statystyki

Założenia dotyczące aplikacji zostały potwierdzone ankietą przeprowadzoną rok po jej opublikowaniu:

1 %

wszystkich uczestników stwierdziło, że zawsze czuje się dobrze poinformowani dzięki myFRoSTA!

1 %

uczestników z naszych międzynarodowych biur sprzedaży stwierdziło, że myFRoSTA! poprawił ich identyfikację z celami firmy.

Zacznij za darmo

Nie czekaj. Odkrywaj możliwości Bitrix24. Najlepiej sprawdzić na działającym systemie czy jest dla Ciebie przyjazny i spełnia oczekiwania.

Shopping Basket