Aktywności + Działania + Grupy + Baza wiedzy + Czat +Video
Wszystko co potrzebujesz aby zorganizować sobie pracę i zwiększyć produktywność zespołu
AKTYWNOŚCI
Otrzymuj najnowsze informacje dotyczące tematów które Ciebie interesują. Tuqqi wyświetli najważniejsze tematy dotyczące danego użytkownika w oparciu o realizowane zadania, kalendarz i najważniejsze trendy w organizacji.
GRUPY
Pracuj w grupach. Uczestnicz w grupach otwartych i zamkniętych. Dodawaj grupy aby dzielić się wiedzą, zarządzać projektami lub po prostu uruchamiaj nowe inicjatywy.
WIDOK KANBAN
Wewnątrz grupy możesz łatwo zarządzać projektami i inicjatywami używając widoku Kanban.
WIDOK GANTTA
Zarządzaj zespołem i czasem projektu. Przypisz datę rozpoczęcia i zakończenia do każdego zadania. Uzyskaj pełny przegląd działań zespołu w całym projekcie.
DASHBORDS
Wspieraj swoje decyzje z wykorzystaniem danych analitycznych. Zanurz się w szczegółowe raporty, przeglądaj aktywność każdego użytkownika, w tym raporty porównawcze i analizy. Pulpity nawigacyjne są dostępne dla całej organizacji i / lub każdej grupy.
WYSZUKIWANIE
Tuqqi posiada zaawansowane mechanizmy wyszukiwania umożliwiające szybkie przeszukiwanie całej organizacji pod kątem danych w nim zapisanych i informacji zawartych w plikach doc i pdf. Wyniki wyszukiwania są optymalizowane dla każdego pracownika.
CZAT I ROZMOWY WIDEO
Czat Tuqqi został stworzony aby skupiać dyskusje na rzeczach, które mają znaczenie. Każda sesja czatu to wątek dotyczący określonego dokumentu, zadania lub udostępnionego postu. Możesz rozmawiać przez czat lub wideo.
OBIEKTY NIESTANDARDOWE
Kiedy potrzebujesz coś więcej możesz zdefiniować swoje obiekty. Dodać do nich dane które chcesz przechowywać, powiązać je między innymi obiektami i używać ich w dowolnych grupach. To daje nieograniczone możliwości zarządzania swoim biznesem. Chcesz zbudować prosty CRM, zarządzać zgłoszeniami serwisowymi lub potrzebujesz dedykowane obiekty do działań HR? Nie ma problemu – mówisz i masz.
Tuqqi wspiera kreatywnych ludzi
Nowoczesny portal, w którym zbudujesz platformę komunikacji, będziesz na bierząco dzięki najnowszym wpisom wszystkich pracowników, zbudujesz bazę wiedzy wraz z niezbędnymi plikami, zarządzisz swoimi procesami a wszystko w prosty i przejrzysty sposób.
Play Video
Gotowi na nowoczesne zarządzanie informacją i działaniami w firmie?
Dzieli Was od tego trzy kroki.
Umów się z nami na rozmowę
Zaplanujmy demo
Po zakupie przeprowadzimy dla Was szkolenie abyście mogli szybko wykorzystać potęgę Tuqqi
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Dowiedź się jak inni korzystają z systemu i zainspiruj się