Otrzymuj najnowsze informacje dotyczące tematów które Ciebie interesują. Tuqqi wyświetli najważniejsze tematy dotyczące danego użytkownika w oparciu o realizowane zadania, kalendarz i najważniejsze trendy w organizacji.
Pracuj w grupach. Uczestnicz w grupach otwartych i zamkniętych. Dodawaj grupy aby dzielić się wiedzą, zarządzać projektami lub po prostu uruchamiaj nowe inicjatywy.
Wewnątrz grupy możesz łatwo zarządzać projektami i inicjatywami używając widoku Kanban.
Zarządzaj zespołem i czasem projektu. Przypisz datę rozpoczęcia i zakończenia do każdego zadania. Uzyskaj pełny przegląd działań zespołu w całym projekcie.
Wspieraj swoje decyzje z wykorzystaniem danych analitycznych. Zanurz się w szczegółowe raporty, przeglądaj aktywność każdego użytkownika, w tym raporty porównawcze i analizy.
Pulpity nawigacyjne są dostępne dla całej organizacji i / lub każdej grupy.
Tuqqi posiada zaawansowane mechanizmy wyszukiwania umożliwiające szybkie przeszukiwanie całej organizacji pod kątem danych w nim zapisanych i informacji zawartych w plikach doc i pdf. Wyniki wyszukiwania są optymalizowane dla każdego pracownika.
Czat Tuqqi został stworzony aby skupiać dyskusje na rzeczach, które mają znaczenie. Każda sesja czatu to wątek dotyczący określonego dokumentu, zadania lub udostępnionego postu. Możesz rozmawiać przez czat lub wideo.
Kiedy potrzebujesz coś więcej możesz zdefiniować swoje obiekty. Dodać do nich dane które chcesz przechowywać, powiązać je między innymi obiektami i używać ich w dowolnych grupach. To daje nieograniczone możliwości zarządzania swoim biznesem. Chcesz zbudować prosty CRM, zarządzać zgłoszeniami serwisowymi lub potrzebujesz dedykowane obiekty do działań HR? Nie ma problemu – mówisz i masz.
Nowoczesny portal, w którym zbudujesz platformę komunikacji, będziesz na bierząco dzięki najnowszym wpisom wszystkich pracowników, zbudujesz bazę wiedzy wraz z niezbędnymi plikami, zarządzisz swoimi procesami a wszystko w prosty i przejrzysty sposób.
Dzieli Was od tego trzy kroki.